Zentzuaren garapena

dekagonoa Pentsamendua-kultura Proiektu-bidezkoa LanKooperatiboa eleaniztasuna ikt estimulazio-goiztiarra ekintza-osagarriak Zentzuaren-Garapena herria-natura-konpromisoa tutoretza-orientazioa

ZENTZUAREN GARAPENA, MINDFULNESSari

Arreta osoa, gure egunerokotasunean lasaitasunez eta modu kontziente batean bizitzerko jarrera da.

Bere helburu nagusienetako bat, gure bizitzan automatismoak ezagutzera eraman eta aldaketak eta hobekuntzak bultzatzea da.

Arreta ososa praktikan jartzearen ondorioak ugariak dira eta guztiz frogatuta daude:
Bere helburu nagusienetako bat automatismoak ezagutzera eraman eta aldaketak eta hobekuntzak bultzatzea da gure bizitzan.

Arreta osoa praktikan jartzearen ondorioak ugariak dira eta guztiz frogatuta daude:

Arreta osoa bizitzaren aurrean izan dezakegun jarrera da eta ez da lortzen erlaxazio teknika soilen bitartez, nahiz eta teknika ezberdinen erabilpena lagungarri izan gure bizitzan jarrera hori izateko bideak jorratzeko. Meditazio teknikak ugariak bezain anitzak dira. Mindfulness edo Arreta osoan oinarritutako meditazioak oso teknika errazak erabiltzen ditu, geure ekintzez jabetzea bideratzen dutenak. Oinarrizko tekniken artean arnasketa kontzientea dago, barneko lasaitasuna eta auto-kontrolerako mesedegarri direnak. Horretaz gain bestelakoak ere erabiltzen dira: meditazioa ibiliaz, gorputzaren azterketa eta eguneroko bizitzan arreta osoaz bizitzen lagunduko diguten beste batzuk.

Arreta osoaren arloan ikerketak egiten dituztenak beste bi ideia lantzen dituzte, aurrez aipatutako teknikekin guztiz lotuta daudenak:

MINDFULNESSa PRAKTIKAN IRAURGIN:
http://www.eitb.eus/eu/albisteak/gizartea/bideoak/osoa/3055644/bideoa-hezkuntzan-erabiltzen-den-metodoa-mindfulness/